Fetva
Fetva Meclisi
ceza
Soru
Hocam, komşum kaçak su kullanıyordu, şikayet ettim ve 3 bin TL ceza aldı. İçim acıyor, acaba günah mı işledik?
Cevap
Vatandaşlık görevlerinden birini yapan duygusal olmamalıdır.
Orijinal kaynakHocam, komşum kaçak su kullanıyordu, şikayet ettim ve 3 bin TL ceza aldı. İçim acıyor, acaba günah mı işledik?
Site deneyimini iyileştirmek için çerezler kullanıyoruz. Ayrıntılar için Çerez Politikası.